Hjärnan på högvarv

Igår började jag köra körlektioner på Nybrons trafikskola här i Uppsala. Efter att ha övningskört med pappsen ett bra tag var det dags att ta några "riktiga" lektioner. Redan efter första lektionen igårmorse kände jag mig riktigt stolt över mig själv, den här stan är egentligen för jäklig att köra i, det är cyklister och gångtrafikanter över allt och i vissa korsningar är det rena kaoset och idag var det en cyklist som cyklade åt fel håll i en rondell! Såg ganska kul ut. Jag trodde att jag hade bokat 40 minuters lektioner när jag ringde trafikskolan i fredags men det visade sig att körlektionerna var 80 minuter, så jag har kört 2 dubbelllektioner om dagen (vilket motsvarar 4 st 40 minuters lektioner) Inte undra på att man har gått därifrån med huvudvärk.. Hjärnan har jobbat på för fulla muggar för att hålla reda på allting samtidigt så jag har känt mig ganska trött....

Kvällen har spenderats i stallet med Chili. Nu blir det nog en dush och en kopp te och sen tror jag faktiskt inte att jag orkar göra så mycket mer....

Kommentarer
Postat av: Sigrid

Titta vem som hittade hit :-D

2008-08-13 @ 19:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0