Joråå satte

Nu har jag fått för mig att jag ska ha en blogg. Alla pysslar och donar med sitt facebook och allt var det är och tycker att man är helknäpp när man inte har facebook, så nu fixar jag en blogg istället :) Helgen har susat förbi i rasande fart. Igår var vi i Avesta och firade Jontes farmor som fyllde 80 år, deras dalmål är ju så himla härligt! Det bjöds på mycket god mat och både efterätt och tårta vilket man inte tackade nej till!!! Kakmonstret själv. Jag var klumpig och lyckades ha sönder Viktors halsband med ursprung från Grekland som han haft på sig i 5 år utan att ta av sig det.. alla pärlor ramlade av :( jag känner mig jätteelak men det var faktiskt inte meningen. Jag såg även ett brudpar i häst och vagn och blev lyrisk,det ska jag också åka när jag gifter mig!!

Idag har det inte hänt så speciellt mycket alls. Jag fick med mig Jonte till stallet för andra gången den här veckan, det gillar jag :) När jag kom dit sprang Chili som en tok och bockade och brallade i hagen, det bådar ju gott när han ska sättas igång..... hade ett litet sår nere vid hoven som han antagligen fått när han sprungit rodeo i hagen, jag tvättade av det och såg att det inte var någon fara *pust*

När vi kom hem till lägenheten igen blev det tacos i stora lass, jättegott :) Nu tror jag att jag ska gå och blanda en smarrig glassdrink.. och ladda inför min körlektion imorgonbitti 7.45... snaaark.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0