Yeeees!!

Idag klarade jag teoriprovet!!!!!!! Det känns jätteskönt och som en stor lättnad att ha ur världen! Nu är jag ett steg närmare :) Jag trodde nog inte att jag skulle klara det på första försöket.. men det känns bra för den 1 september i år införs det att man gör teoriprovet och körprovet på samma dag.. det hade inte mina nerver klarat av...
Underbara Jonathan gick upp kl 6 imorse med mig för att köra mig till Gävle och vara med som moraliskt stöd. Vad skulle jag göra utan dig? När provet var klart blev jag bjuden på fika för att fira, Kärleksmums och varm choklad ute i solen, kan det bli bättre! Jag har varit nervös och spänd hela dagen, kunde knappt slå numret till pappa när jag skulle ringa och berätta, det släppte i bilen på vägen hem och nu känns allt toppen! Jag stannade i stallet påvägen hem och red Chili och fixade, skönt att vara där tidigt ibland och bara mysa!

En vecka på jobbet har gått och det känns skönt att vara igång igen. Jag kommer att fortsätta jobba heltid för en som är sjukskriven och det känns toppen, fick reda på det av chefen i måndags, hon är så snäll. Jag trivs ju så bra där och kan barnen och rutinerna så det är tråkigt om man inte kan stanna. Det har varit tidiga mornar och fullspäckat shema i veckan så man känner sig ganska slut om kvällarna men det är ju så det är- Välkommen till verkligheten!

Nu har man helgen framför sig och det känns skönt! Imorgon ska jag sova ut och inte röra mig ur fläcken (förrän jag ska till stallet då) Ikväll blir det bara mys i soffan med godis och film, det gillar jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0