JULLEDIG!

Man har räknat ner dagarna den här veckan och bara väntat på att det skulle bli fredag. Nu är jag julledig i hela 2 veckor och det känns helt underbart skönt! Min näsa är täppt IGEN(Jag har inte en klädnypa i näsan jag lovar..) men börjar faktiskt undra vad det är för fel på mej..är alldeles öm i axlar och rygg också  så jag känner verkligen att jag behöver vara ledig och få vila upp kropp och själ. Det är inte dags att ligga sjuk i jul... Julen närmar sig med stormsteg och jag bara längtar massor efter julmat, julklappar, godis och allt som hör till :) Vi ska fira jul hemma hos mamma och pappa med släkten från mammas sida i år så det ska bli jättemysigt med en julafton med mycket folk. Det gillar jag :)
Ska fixa det sista med julklapparna imorgon hade jag tänkt och sen blir det lite partaj på kvällen för att fira att man är ledig ett tag!

Även Chiliponken ska få lite jullov. Han ska få vila lite från julafton och c:a en vecka hade jag tänkt. Jag har ju trimmat på så duktigt nu så han förtjänar gott och väl lite julvila han också! Kommer bli skönt för mig också.
Idag rider mamma, pappa ringde precis och berättade att han satt i ridhuset och tittade och att det såg bra ut!
Dom är guld värda som ställer upp så mycket för mig!! Jag skulle nog aldrig klara mig utan dom.. Det är så roligt att vi delar hästintresset tillsammans och jag hoppas att det kan fortsätta så. Man känner sig ju lite bortskämd ibland med två hästskötare som hjälper en.. men dom gör det faktiskt för att dom tycker det är kul. Pappa skulle bli galen om han inte fick åka till stallet och mocka..

Ni är bäst mammis och pappis!


Ikväll ska jag bara vila upp mig, eventuellt snygga till i lägenheten lite om jag orkar. Det är Göta Kanal 2 och Kim Novak badade aldrig i Genesarets sjö på tv ikväll, jag har sett båda men vill ändå se dom igen,vilken ska man välja..?! Har fått en massa chokladaskar och annat smått och gått från jobbet så det kan nog bli en ganska mysig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0