Inte dags....

Jag är hemma från jobbet idag och är magsjuk- det är inte alls dags för MIG att åka på det...... Det går magsjuka på jobbet så det är väl med största sannolikhet därifrån jag har fått det :/
Jag red precis som vanligt igårkväll och kände ingenting då men sen på kvällen när jag skulle gå och lägga mig så började det... så sen har jag sprungit fram och tillbaka på toaletten och inte fått en blund i ögonen... känner mig en aning matt nu.. Somnade när Jonathan åkte till jobbet och vaknade för en stund sen och nu verkar det värsta vara över..
Vill bara vara hemma hos mamma när jag är sjuk så att hon kan pyssla om en precis som hon gjorde när man var liten.. Det är bara hon som vet hur man botar sjukdomar på bästa sätt. Det är tråkigt att vara ensam...

Jag tänker åka och hoppträna ikväll iallafall,envis som man är! Blir rastlös av att vara hemma för länge....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0