Soran nästan lika bra som Björn

videoklipp Kolla in det här! Soran Ismail är så jäkla rolig!



Jag är fortfarande sjuk, nu har jag fått feber också så jag vettesjutton vad det är för skit jag har åkt på... Jag blir så rastlös av att bara vara hemma och inte orka göra nånting.. går bara runt som en zombie i min lila morgonrock.. Jag har inte varit hos Chili sen i onsdags så man börjar känna sig en aning stressad. Jag som har årets sista tävling på söndag, snälla låt mig bli frisk!

Jag kollar på Doktorn kan komma och Mannen som kan tala med hundar om dagarna,Jippi liksom... det finns inte så mycket annat att göra och jag har ingen kraft att göra så mycket annat heller..
Men ikväll är det iallafall Idol och jag och Jonathan har planerat att göra hemlagad pizza. Det kanske gör susen för nu vill jag inte vara sjuk längre..... kanske orkar åka med och handla en sväng också om man vågar visa sig bland folk...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0