Pizzasöndag...

Då hade man söndagsångest igen då.... Har just vräkt i mig en pizza... attans att Stabby pizzeria ska ligga precis bakom hörnet :)

Igår var jag i Lurbo och tävlade. Vi visste med oss sen tidigare att Lurbo är dåliga på att arrangera tävlingar men igår var dom verkligen helt värdelösa. Dom började tävlingen 1 timme tidigare för att det var så mycket starter men ändå höll tävlingen på till framåt 8 på kvällen, dom hade 4 klasser under dagen varav en var medbedömning A:1A (den klassen jag red) då man hoppar omhoppning efteråt som tar ännu längre tid. Varför tog dom inte bara bort en klass?? Underlaget släppte för många b.la för mig och ibland hade dom inte ens nån koll vem som var inne på banan! Kritik, Kritik men man måste ju få säga vad man tycker. Till nästa gång får Lurbo ridklubb skärpa sig och dra upp tempot! Dom har en anläggning med 2 fina ridhus och skulle kunna arrangera perfekta tävlingar om dom hade kunniga funktionärer.
Jaja nog om det.. jag var precis utanför placering, lite störande faktiskt menmen.. hade ju 4 fel i omhoppningen. Chili skötte sig jättebra, nu ska vi bara trimma lite mer dressyr så att han blir lite mera lydig!

Idag tog jag en skön uteritt tillsammans med en tjej från stallet. Det var soligt och fint höstväder och skönt att komma ut och "rensa" tankarna lite. Var lite smådeppigt imorse.... men nu känns det bättre.

 
Avslutad ritt




Pappa vill också så gärna vara med på bild!


Lyckades få en jättebra bild på Chili i hagen!!

Jag har precis mailat iväg bilderna till pappas chef som i sin tur ska skriva ut dom på fotopapper och ge till pappa, och sen får jag dom :)

Pizzan ligger fint i magen och jag känner mig en aning jäst.. har kollat på Andra Avenyn och ska väl börja förbereda mig inför en ny jobbvecka *Suck*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0