Njuta

Nu närmar sig slutet av den här arbetsveckan. Varför jag väljer att inleda inlägget med att skriva så är bara för att beskriva att det varit en tung och tuff vecka på jobbet... Jag har varit helt slut när jag kommit hem på kvällarna och ibland har jag inte ens haft ork att sätta mig i soffan.

Idag hade jag min tidiga dag då jag slutar kl 13 och det är underbart! När man har en dag i veckan som man slutar tidigt så uppskattar man verkligen den och försöker utnyttja den till max! Det är lite skillnad från förra terminen när man vanligtvis slutade vid 14 och alltid var hemma före Jonathan, det händer aldrig nu förutom idag! Men jag försöker att se positivt på det hela, det blir mera kosing!

Jag och Jonathan ska ta en riktig mysdag idag och inte åka iväg till stall eller innebandy, bara umgås med varandra! Han åker ju till Köping på innebandycup imorgon och kommer hem på söndag så jag blir själv hemma i helgen :( Därför passar det bra idag att ha lite extra tid tillsammans! Mamma ska rida Chili så han får motion ändå!

Imorgon ska jag på fortbildning på Eklondshof med jobbet, måttligt roande... Det är bara att utrusta sig med block och penna så att man kan rita fina teckningar hela dagen och inte somna :) Det känns skönt att helgen är nära nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0