Störande...

I helgen började vi undra varför vårt internet var så segt... Allting gick väääldigt långsamt och vi kunde inte komma på vad felet var.. Så i måndags ringde Jonathan till Tele2 och frågade och fick till svar att dom hade strypt vårat internet! Ursäkta liksom??? Anledningen var att vi hade laddat ner för mycket den här månaden och man inte fick ladda ner mer än ett visst antal. Och hur fan skulle vi kunna veta det??? I månadsskiftet, alltså i slutet av den här månaden skulle det bli normalt igen. Jonathan frågade om vi kunde betala något för att få det att gå fortare igen men det kunde man tydligen inte! Otroligt störande och ännu mera irriterande att dom stryper internet utan att meddela det först, TACK! Så i veckan har jag gjort det viktigaste på jobbets dator som att kolla mailen, betala räkningar och annat, så får man väl överleva med det här sega tills mitten på nästa vecka *suck*

Jag kan iallafall glädja mig åt att Andra Avenyn har börjat igen :) Fick veta det av en slump i söndags. Jag som knappt hinner titta på tv på kvällarna anstränger mig verkligen för att hinna se varje avsnitt! Som tur är går det i repris på svt24 vid 22, och då brukar jag hinna vara hemma!

Idag ringde mamma precis innan jag skulle cykla hem och ville bjuda på fika för att hon och mormor lyckats gå om varandra på stan. Hon lyckades tajma perfekt! Vi satt ute på cafe linne' (såklart!). Det har varit superväder i 2 dagar i rad nu, underbart! Senare i eftermiddag blir det stallet med Jonte som medhjälpare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0