Bowling+mat!

Det känns alldeles lagom med en 4 dagars arbetsvecka! Det har rullat på som vanligt och nu är det fredag igen!
Jonte är i Göteborg för att spela det årliga postsm:et så jag blir själv hemma hela helgen... känns väl sådär :( Det blir tomt i sängen i natt... men jag har ägnat fredagkvällen åt bowling på fyrishov med jobbet, riktigt trevligt! Själva bowlingen gick väl sisådär, jag hade behövt Jonte där som kunde ge lite goda tips men klotet gick framåt iallafall och det är jäkligt kul när man kommer igång :) När våran bokade timme var över drog vi vidare till restaurang Troja för att äta middag. Måste då poängtera att det var jag som rekommenderat rerstaurangen då jag och Jonte nästan börjar bli stammisar där! Jag åt en stor portion fläskfile med bearnaiesås och kunde inte motstå grupptrycket för efterätt på maten så det blev en bananasplit också och mina kollegor förstod inte hur all mat kunde få plats i min lilla mage! Men jag svarade glatt att det går i mer än vad man tror, då jag kan äta som en häst utan att det syns *tummen upp* Vi praktiskt taget "rullade" ut från restaurangen hela högen och efter att jag tackat för en trevlig kväll tog jag en promenad hem till Hällbygatan för att låta maten sjunka... Kollegerna var mycket nöjda med valet av restaurang!

Gårdagens Tomas Hammar träning gick fantastiskt bra och det känns som att allt jobb och slit börjar släppa och ge resultat för igår gick Chili som tåget! Tomas satt upp en bana på 120 och några enstaka 130 hinder och det gick galant och jag är så stolt över min fina underbara häst som har tagit mig dit! Tomas visste knappt vad han skulle säga på slutet mer än att vi utvecklats otroligt mycket och det var precis det här jag behövde! Nu stärkte man genast självförtroendet en smula! Dessvärre så blev filmkameran kvar hemma.... 

Imorgon ska jag och mamma ta en sväng på stan på dagen, tänkte ta lite "gardinhjälp" av någon som är haj på det och då passar lilla mamma alldeles perfekt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0