Jag är Kär...

.... i dressyrSussies underbara dressyrsadel som jag fick låna och rida dressyr i igår på dressyrträningen!
Den kostade dock lite mer än vad jag hade tänkt så vi får se vad vi kan göra åt saken. Hon har lovat att inte sätta ut den på annons än iallafall. Det var en Wellington som man satt hur skönt som helst i och Chili verkade gilla den för även han gick som en klocka! Vi red öppnor, slutor och förvänd galopp som ingenting! Det är så roligt när det känns så här bra! 

Du är så duktig Chili <3


Igår åkte jag och Jonte till Gränby centrum för att påskshoppa lite efter dressyrträningen, kom hem och gjorde vårfint hemma. Kvällen spenderades sen i soffan med chips och godis från porslinshönan som jag letat fram.

Idag vaknade man av att solen tittade fram genom persiennerna och jag ska försöka få med Jonte på en promenad ner på stan och sätta oss på nåt cafe kanske. Senare ikväll vankas det påskmiddag hos mamma och pappa :)

GLAD PÅSK!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0