Shopping och pizza+film!

Jag sover inte alls lika bra när jag är ensam hemma som när Jonte ligger brevid, vaknade till flera gånger igårnatt och tittade på klockan och om Jonte av någon konstig anledning skulle ligga där... Nu har vi inte träffats sen i fredagsmorse (när jag knappt var vaken) så jag längtar sjukt mycket efter min älskling nu! Jag vill att du ska komma hem nu på stört!!

Jag älskar dig av hela mitt hjärta <3



Igår åkte jag iallafall ner på stan och träffade mamma på dagen. Vi tog en sväng till Hemtex först där jag fick hjälp att välja våriga gardiner. Köpte till både vardagsrummet och sovrummet! Sen hittade jag en snygg klänning och äntligen ett par chinos som satt snyggt som jag köpte.





Mycket nöjd med mina våriga inköp denna dag :)

Jag och mamma avslutade shoppingen på Storken där mamma bjöd på gott fika. Mätta och belåtna tog vi sen en promenad hem till mig för att hämta bilen och åka vidare till Björklinge.

Jag red Chili på ridbanan igår, det är så skönt nu när man kan rida ute även om det just igår blåste lite väl kallt... Han kändes mjuk och fin. När jag ridit klart hade klockan hunnit bli 19 och jag fick brumma fort hemåt för att kasta mig i dushen för att hinna möta brorsan på stan kl 20. Jag hann snabbt göra mig iordning och tog bilen igen och hämtade upp Emil på stan. Han var ju tvungen att teståka med sin kära syster som nu haft körkort i hela 3 månader! Vi gick upp till stan och Emil bjöd på pizza på en kvarterskrog,mysigt! Sen körde vi vidare till Statoil för att hyra film som vi sen skulle mysa ner oss i varsin filt och se hemma hos Emil. Det blev en svensk vampyrfilm som kanske inte var den bästa film jag hade sett men ändå helt okej. Kan villigt erkänna att jag tittade både en och två gånger under sängen innan jag gick o la mig!

Idag vaknade jag vid 9.30 och kände mig ganska pigg men ställde mig genast frågan: jaha, vad ska man hitta på idag då? Det får nog bli en sväng ut till mamma och pappa på dagen och så ska ju Chili tas hand om och i eftermiddag kommer ju Jonte hem,Äntligen!! Så förhoppningsvis slipper jag sitta sysslolös även idag. Nu ska jag äta lite frulle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0