Bra fredag!

Nu har jag äntligen haft lite flyt! I torsdags ringde dom från en förskola i Sunnersta och hade fått reda på att jag sökte jobb till hösten så dom ville träffa mig redan på fredagmorgon! Jag åkte dit och pratade med chefen där som visade runt och berättade om verksamheten, det var ett jättemysigt ställe som låg precis inpå skogen och alla verkade jättegoa. Dom lovade att höra av sig så fort dom kunde och redan efter en timme ringde dom och berättade att jag hade fått jobbet!!! Snacka om flyt! Jag börjar redan på måndag så allt har gått väldigt fort. Det är lite pirrigt men ska samtidigt bli spännande att börja på ett helt nytt ställe. Nu är min semester slut för i år....

Jag blev på strålande humör resten av dagen och Jonte bjöd på smaskiga bakelser för att fira!
På kvällen käkade jag middag på Flustret tillsammans med Sanna, Linnea, Malin och en tjej som heter Sonja.
Timmarna går fort när man har roligt och vi blev kvar där till 2 någon gång, satt ute så länge vi kunde och jag som alltid har varit lite "emot" rosevin med fanta drack igår två glas till maten, det var ju riktigt gott! Det blev en mysig och trevlig kväll tillsammans med bästa tjejerna!

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0