3-årsdag och Nyårsafton!

JAG OCH JONATHAN FIRAR 3 ÅR IDAG 31/12-2009 <3



OCH JAG ÄLSKAR DIG DAG IN OCH DAG UT AV HELA MITT HJÄRTA!


Jag har precis ätit fukost och sitter här i morgonrock för att snart byta om, gå ut och skrapa rutor på bilen och brumma iväg till stallet för att ta en liten "nyårsritt" med mammas varma choklad efteråt :) Det är verkligen upp och ner med hästlivet just nu och man vet snart varken ut eller in men nu har vi iallafall varit i kontakt med Anna som förhoppningsvis ska kunna hjälpa oss med Chilis allergi som inte vill ge med sig... Men nu ska jag försöka lägga "hästbekymmer" bakom mig för ett tag och fira nyår! Vi är bjudna på 4-rätters ikväll tillsammans med Emil och hans kompisar i Nyby så det kommer nog bli en riktigt rolig kväll! Och med min nyårsklänning och Jontes fina outfit som han shoppade i sista minut så kommer vi bli kvällens par!


GOTT NYTT ÅR ÖNSKAR JAG ER ALLA!!!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad fina ni är Ida! Ett jätte vackert par, Grattis på er treårs dag!

2010-01-01 @ 10:08:17
URL: http://fikens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0