Äntligen!

Saker och ting börjar ordna upp sig och livet ser genast lite ljusare ut!


Chili går ju på kortison och blev på bara några dagar mycket bättre vilket känns fantastiskt skönt. Hans sår har sakta men säkert börjat läka och inga nya bölder har kommit så han ser riktigt fin ut! Han får gå på lite vintervila nu eftrsom han inte ska ridas så hårt när han går på medicin, så i veckan har jag ridit lösgörande travarbete och till helgen blir det nog lite vila och skrittur i skogen bara, känns som att det passar ganska bra att trappa ner nu när det börjar bli kallt ute och träningar och tävlingar är slut för i år.

Fick även en glad nyhet i eftermiddag att saaben äntligen är lagad och körbar igen :)

Så ikväll firar vi att livet är värt att kämpa lite för med traditionellt Onsdagsmys ala Ida&Jonte med soppa, pannkakor och en Johan Falkfilm som jag har varit på Statoil och hyrt efter jobbet. <3 Nu ska jag lägga mig i ett varmt bad och vänta på att Jonte kommer hem från frisören. Myyyyyys


                                      
                                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0