Dan före dan...

... har jag tillbringat på jobbet så julstämningen känns ju sådär förtillfället. Vi hade 1 barn idag som jag har suttit och spelat spel, byggt torn och läst saga med så det har varit en väldigt lättsam och soft dag @ work :) Igår kom Jonte hem på kvällen efter världens julmatshandling på Willys så vi tjuvstartade med prinskorvar, leverpastej och rödbetssallad igårkväll och nu är hela kylen proppad med en massa mumsigt, Me like! För att slippa stressa iväg till systemet idag och trängas bland folk dagen innan julafton så var vi smarta och handlade "drickbart" när vi var ute och åkte igår så nu är även det färdigt inför juldagen, känns skönt. Jag vill kunna slappna av och slippa känna stress och måsten såhär innan jul men det är ändå en del som måste fixas in i det sista innan jag kan pusta ut! Jag ska försöka hinna med lite julstädning här hemma nu innan Jonte kommer hem, även fast han tycker att det är totalt ondödigt när vi ändå ska ha fest här på juldagen... Om det finns någon ork kvar sen så ska jag åka till mormor och överlämna lite julklappar.

Julafton kommer att se ut enligt följande:

06.00- Följa med Jonte och skjutsa Viktor till Arlanda!
         - Därefter komma hem och somna om några timmar igen för att runt
10.30 - Äta grötfrukost, mysa och ha julklappsöppning med Jonte!
c:a 13- Delar vi på oss och Jonte åker till familjen i Vänge och jag till familjen i Björklinge där vi firar jul och sover kvar!


God Jul önskar jag er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0