GRATTIS PAPPA!!




Idag fyller bästa pappsen 55 år och det ska vi fira med middag och en massa mys ute i Björklinge ikväll! Dagen annars har jag tillbringat på stan tillsammans med Sanna och Linnea, mellandagsrean i Uppsala är en stor hysterisk invasion av människor som river och sliter i samma kläder men jag har faktiskt lyckats hitta mig en fin nyårsklänning på rean, Me like! Annars njuter jag av min julledighet som hittills inneburit att lyssna sönder Erik Grönwall på Spotify och inte göra så mycket alls! Det börjar dra ihop sig till nyår och jag och Jonte försöker få ihop hur vi ska lösa allt! Vi är bjudna på lite allt möjligt och vet inte riktigt vad vi vill men det blir nog bra till slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0