JUL -09


Julafton


Tomten hade lämnat halva soffan full av julklappar
till mig som jag till min förtjusning upptäckte på
julaftonsmorgon :)




Jag och Jonte åt leverpastejsmackor och hade
julklappsöppning :)



Sen bar jag av till Björklinge för julfirande med
familjen där. JULMAT i alla ära :)




Choklad och fika i massor i väntan på tomten....




Nyfikna Tiger måste undersöka ALLA presentsnören!




Jag är mycket nöjd med alla fina julklappar :)



Juldagen

SLÅR VI KLACKARNA I TAKET OCH STYR TRADTIONELL JULDAGSFEST PÅ HÄLLBYGATAN!


Grabbarna spelade förfestspelat som tydligen gick
ut på att man skulle sitta halvnaken och göra en
massa konstiga uppdrag....















          


Efter en galen förfest fortsatte vi kvällen på Platina där vi shakade ass och armbågades bland tusentals folk.... Idag har man röjt upp i en svinstia till lägenhet och jag funderar på om jag är körduglig att ta mig ut till stallet- Det vettefan alltså!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0