Julhandling+Idolfinal!

Jag hade kort dag på jobbet idag och slutade kl 13, underbart och ett perfekt tillfälle att åka ner på stan och julklappshandla :) Mellan 13.30 och 17.30 har jag sprungit i affärer och fyndat en massa roligt. Älskar att handa julklappar! Jag unnade mig faktiskt en fin klänning och några fina nagelack, något ska man väl ha till sig själv också. Sen kommer man ju på under bussresan hem och sittandes med tusen kassar bredvid sig att man inte har så bra "koll" på hur mycket pengar man egentligen gjort av med när man bara handlar på kort.. Vi var ju faktiskt i Stockholm förra helgen och brände en massa pengar också så det är nog lte köpstopp för min del några dagar nu.... Det blev en mysig fika med mamma på Cafe' Årummet innan jag åkte hem också. Me like.

Nu ska vi duka fram ostbricka och vin för att se på årets IDOLFINAL och heja på Erik så att han vinner!! Kör så det ryker Erik, heja,heja! Fredagsmys på högsta nivå!



                       

                                                               
                            http://www.youtube.com/watch?v=LkAkVwZ-Kkw 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0