Magsjukestrejkar!

Igår när jag kom till jobbet var hälften av alla barnen på vår avdelning hemma p.g.a magsjuka! Eftersom jag blev extremt dålig förra året så blir jag livrädd och får rysningar i hela kroppen bara jag hör ordet spya. Jag lyckades ju bli magsjuk precis dom lediga dagarna innan jul förra året och låg däckad 1 vecka och jag VÄGRAR bli det i år igen, så jag hoppas att folk håller sig hemma om dom känner sig lattjo i magen för jag ska minsann inte bli smittad av den där skiten i år! Vi har hållt oss utomhus i stort sett hela dagarna för att minska smittorisken lite iallafall...Man ligger ganska risigt till med "sjukdomar" när man jobbar på förskola tyvär.. Idag jobbade jag till stängning p.g.a kort om personal så jag är faktiskt ganska trött nu och ska lyxa till det med lite gott fika och titta på Andra Avenyn snart.

Apropå ingenting så har jag hört rykten att Hoffmaestro ska komma till Katalin i mitten på januari, då ska jag sitta längst fram och sjunga med! Hur bra är inte dom???



http://www.youtube.com/watch?v=SMNDH0RSO3E

Kommentarer
Postat av: Emma

åhhh! fan va nice...vill oxå gå på den...kramis!

2009-12-09 @ 20:24:17
URL: http://www.emma-helin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0