Mot ljusare tider!

Jag har känt mig allmänt glad och sprallig dom senaste dagarna vilket känns väldigt bra!
Dagarna går fort, jag har mer ork och Chili är inne i en bra period och går väldigt bra just nu och livet känns bara så lätt helt plötsligt! Mycket av det här beror nog på att det är mycket ljusare ute, både på mornarna och eftermiddagarna. Jag märkte stor skillnad i helgen när jag red ut och inte kom iväg förrän vid halv 4 och det fortfarande var ljust ute. Det är så underbart att vi går mot ljusare tider! Man har till och med fått sett solen i veckan och det var längesen den visade sig! Nu ska bara snön försvinna så att det kan bli vår.

Var in och pratade med chefen idag om fortsättningen och hennes förhoppning är att jag ska bli kvar hela terminen och det hoppas jag verkligen på! Som tiderna ser ut  nu så känns det osäkert med jobb så jag är glad så länge jag kan vara kvar!

Idag blev jag hästledig, mamma ville rida så det är väl bara att tacka och ta emot! Kändes lite fel att åka direkt hem efter jobbet, är ju så inställd på att åka ut till stallet varje dag. Men det är faktiskt ganska skönt att få ledigt någon dag i veckan så att man hinner göra lite annat (städa,tvätta, handla te.x..)
Jonte kom precis hem från gymmet så nu ska vi passa på att umgås när vi har en hel kväll tillsammans!

Våran väggdekoration blev jättefin. Trodde inte alls att lite självhäftande svarta blommor från ikea skulle se så flashigt ut! Vi var riktigt pyssliga i söndags och Jonte gjorde faktiskt det mesta jobbet, tänk att man har en sån händig karl!


Så här fint blev det! Jag kan stirra mig blind!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ha ha vad roligt såna där blommor har jag oxså köpt! dom har inte kommit upp på väggen än bara :P

2009-02-04 @ 21:13:59
URL: http://sandrajl.blogg.se/
Postat av: Linn

Åh shit vad snyggt de där va på väggen!

Köpt?!



Ps...Du har fått en present utav mej på min blogg!

2009-02-06 @ 17:22:18
URL: http://linn-eriksson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0