Nu är dom äntligen mina!

Idag åkte jag och pappa till sporren för att prova ut och köpa de efterlängtade tretornstövlarna! Mina nuvarande tävlingsstövlar har hållt bra i 6 år  men börjar nu bli lite slitna så det var läge för ett par nya och såklart de flashigaste av dom alla! Dom ser kanske lite aviga ut (liknar faktiskt ett par crosstövlar eller nåt) men dom är riktigt sköna och jag gillar materialet och passformen!



Det blev även en stor stoor flaska bluelotion som förhoppningsvis räcker lite längre den här gången, ett par nya transportskydd och gummiplattor till stigbyglarna. Men än finns det kvar av sponsorpengarna så vi tänkte fortsätta shoppingen på nya Hööks på söndag!!

Nu ska jag ta mig i kragen och börja städa lägenheten, Jonte kommer hem vid 19.30 och då blir det lite fredagskäk tillsammans och sen ska jag hem till Sofia en sväng och hänga lite där!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0