Blåsor....

..... är något man får stå ut med inom ridsporten :( Men när det är såhär varmt är det olidligt att rida med handskar och jag slängde av mig mina efter framridningen till dagens hoppass på Jälla. När jag sen kände att det började svida en aning på ena långfingret så upptäcker jag ett blödande finger och en STOR fingerblåsa..AJ! Men det är bara att bita ihop och köra! Det var lite ringrostigt i början att hoppa igen men när vi kommit in i rytmen så gick det riktigt bra och Chili kändes pigg! Det tar ett tag för maskineriet att komma igång men när jag hoppade hela banan på slutet så var han rapp i benen och gick jättebra! Jag hade sällskap av Annette och hennes döttrar och vi hade skoj ihop! När vi var klara körde vi hem med en genomblöt häst i bak som fick en välförtjänt dusch när vi kom hem till stallet!


                                       
                                         -Kärlek- <3

Tidigare idag åkte jag och Jonte ner till Studenternas för att ta en årlig runda minigolf! Jag höll humöret uppe och det gick riktigt bra för mig faktiskt! Jonte vann ju såklart men jag låg inte långt efter! Efter minigolfrundan tog vi en promenad i stadsparken och kollade in båtarna *myspys*

Nu väntar jag på att Jonte ska komma hem så att vi kan få i oss lite mat, sen ska vi hålla oss vakna inatt för att hämta Viktor på Arlanda 02.30! Känns onödigt att ens gå och lägga sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0