Malmö och Falsterbo nästa!

Imorgonbitti kl. 07.23 avgår vårat tåg från Uppsala centralstation som ska ta mig, mamma och pappa till Malmö!
Jag håller som bäst på att packa och fixa med det sista inför våran lilla resa nu. Det är alltid lika svårt att veta hur mycket man ska packa ner för att slippa se ut som en packåsna.. Vi ska vara borta i 5 dagar och förhoppningsvis så blir det lagom med några par långbyxor, en jeanskjol, lite tunikor och leggings och så bikinin förståss om solen får för sig att skapa badväder! Vi ska bo på hotell mitt i Malmöcity och få avnjuta lyxig frukostbuffe' varje morgon, ska bli såå gott :)
Sen ska vi självfallet ta oss till Falsterbo för att se Falsterbo horse show på riktigt, ska bli riktigt häftigt och något jag längtat och sett fram emot  länge! Det enda som är lite tungt såhär innan avresa är att lämna bort sin bebis (Chili).. Jag vet att han är i goda händer och att Malin kommer rida och ta hand om honom jättebra när vi är borta men han kommer ändå finnas i mina tankar hela tiden... Jag tror att det kommer bli en fantastisk rolig semester iallafall, återkommer med bilder och uppdatering när jag är hemma igen!

-Ha det bra gott folk!-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0