Roadtrip!

Imorgonbitti packar jag och Jonte bilen och drar iväg på en liten roadtrip! Efter att ha velat fram och tillbaka vart vi ska åka så tänkte vi att bästa lösningen var att packa och bara dra iväg. Första stopp imorgon blir nog Göteborg och Liseberg och sen tänkte vi försöka besöka Halmstad och lite ställen påvägen, får se vart vi hamnar. Vi har faktiskt inhandlat en GPS till kompispris på Elgiganten idag så den ska vi ha med så att vi vet hur vi ska köra, spännande och intressant semester ska det bli!

Tidigare idag cyklade jag ner på stan där jag konstigt nog inte varit på hela sommaren nästan.. Jag träffade Sanna och vi tog oss till cafe linne' för att fika och prata lite, hade inte träffats på länge. På kvällen har jag varit i stallet och red ut en sväng när solen sken så skönt! Nu får Chili ta det lite lugnt några dagar när jag är borta, mamma har lovat att motionera honom lite! Jag har även spenderat kvällen i soffan och tittat på Allsång på Skansen och ätit tårta *sommarmys*

Nu måste jag sätta fart och duscha, raka ben och packa! Uppdaterar om semestern när jag är hemma igen!

-Ha det bra gott folk!-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0