Svensk sommar...

Man blir en aning matt och less på det konstanta regnandet... Det är en vecka kvar till midsommar, jag och Jonathan har inga midsommarplaner alls än så länge och det förvånar mig inte ett dugg om den svenska sommaren håller i sig. Så här års ska man känna sig pigg, glad och full av energi men det känns precis tvärtom och jag bara längtar tills jag får SEMESTER! Jag har tagit åt mig att jobba hela vecka 27 fast jag egentligen bara skulle jobba måndan och tisdan den veckan, men det är alltid bra till semestern med lite extra klirr i kassan, så jag kämpar på ett tag till!

I måndags började bromsarna på volvon att låta ännu mer illa än vad dom tidigare gjort så jag åkte med gråten i halsen direkt till Emil och lämnade bilen...Även fast det inte är jag som har kört slut på den så känns det så.. men den ska lämnas in på service nästa vecka så jag hoppas den blir fit for fight efter det igen, så att jag kan få tillbaka "att ha egen bil känslan"! Jonte är för underbar och har erbjudit sig att låna ut saaben ibland så den har jag redan lagt beslag på :)

Idag har jag slutat tidigt och ägnat eftermiddagen åt att feja och göra fint hemma. När Jonte kommer hem från jobbet ska vi direkt iväg till Gränby centrum för att handla inför morgondagens kalas! Jag ska tillsammans med inbjudna vänner fira min födelsedag här hemma imorgonkväll (3 dagar för tidigt) och har bjudit till födelsedagsfest! Även om vädret inte kommer vara det bästa så hoppas jag på en rolig kväll! Det är Tomas träning ikväll också, sista gången för terminen på Jälla så torsdagen är fullspäckad! Jag ska rida det bästa jag kan!

Kommentarer
Postat av: Linn

Riktigt roolig fest i fredags!! :)kramis

2009-06-14 @ 18:16:45
URL: http://linn-eriksson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0