Intensiv helg!

Jag har farit och flygit mellan shopping, födelsedagsfiranden, stall och tävling den här helgen, det har varit full fart hela tiden! Igår åkte jag och Jonte till Chilli först och köpte finkuddar till sängen, slog på stort och köte fyra stycken på en gång. Sen for vi vidare till ikea för att kika på present åt kusin Jennie och Emil. Hittade det jag hade tänkt och vi stressade vidare till Willys för att handla mat och desperat titta efter presentpapper då jag inte lyckats få mina presenter inslagna i affärerna *morr*. När vi äntligen var färdiga med det vi hade tänkt köpa åkte vi hem med bilen full av kassar, hann precis packa in allt i lägenheten när mamma och pappa kom och hämtade mig för att åka vidare och fira Jennies 18-årsdag, sova får man göra i graven som det heter... Det bjöds på både mat och tårta och jag åkte med mamma och pappa till Björklinge sen för att rida, packa inför tävlingen och sova över. Somnade rätt gott den kvällen efter en så fullspäckad dag!

Söndag 22/3, Första tävlingen för säsongen!



Äntligen hade det blivit dags för den första tävlingen för säsongen! Vi har ju trimmat och tränat flitigt hela vintern så nu var man tävlingssugen! Vi bar av till Heby för att börja lite lagom med en 110. Banan var ganska mastig och utsmyckad med både påskägg, påskris och blomlådor. Chili kändes jättefin och fick kanonsprång! Vi petade ett och det blev alltså 4 fel men helt klart godkänt för att vara första tävlingen för i år, Jag är supernöjd! Eftersom jag bara red en klass var vi hemma redan till lunch och Chili fick glatt gå ut och äta sitt lunchhö i hagen och jag kunde åkte hem och sova middag,underbart!
Nu tar vi nya krafter och åker till Rådmansö nästa helg.

Ikväll har vi varit hos Emil och firat honom, han fyller 28 år imorgon och bjöd på supergod princesstårta, Grattis brorsan, du närmar dig 30!!!



Nu är jag hemma igen och kan äntligen pusta ut efter denna intensiva helg.. Jag har fört över filmerna på Chili till datorn.. Nu ska jag bara klura ut hur jag kan lägga till dom på bloggen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att det gick så bra i helgen!! Duktiga ni är!

Väntar med spänning på filmen och tipsar om att lägga upp den på youtube och sedan länka dit.



Kram Sofia

2009-03-24 @ 22:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0