Nu får det räcka...

... med snö och vinter! Jag som hade starka förhoppningar och verkligen trodde att det var påväg att bli vår hade tydligen fel :( Imorse vaknade jag 10 minuter innan alarmet av ett sms från pappa där det stod: Kör försiktigt, ring när du kommer fram,Kram pappa. Då kunde jag gissa att det var snö ute och mycket riktigt, när jag tittade ut genom fönstret var det alldeles vitt igen,SUCK! Jag är så fruktansvärt less på snö och slask nu. Idag har det snöat precis hela dagen och vi har varit i skogen ooch grillat korv med 25 barn på jobbet, Det finns inget dåligt väder,bara dåliga kläder, Det är något man får lära sig när man jobbar på dagis! Så nu sitter jag här och luktar brandrök!

Imorse åkte Linnea till Kenya så nu får jag inte se henne på 2 månader, snyft :(
Partyt i lördags blev iallafall jättelyckat och vi hade det supertrevligt hemma hos mig. Kvällen avslutades på Platina där vi dansade natten lång. Emelie och jag har börjat umgås lite mer och det känns roligt med tanke på att vi är lika "hästnördiga" bägga två! 





Jag är jättenöjd med mitt nya shema på 80%. Det känns alldeles lagom att sluta vid 14.45 vissa dagar och imorgon har jag sovmorgon och börjar inte förrän 09.45,Lyx! Antagligen kommer jag gå på det här shemat ända fram till sommaren så det känns super!

Nu ska jag ta igen mig lite innan det är dags att fara iväg till stallet. Tror att jag ska trimma lite med gramanen idag och kämpa ihop Chili riktigt ordentligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0