Underbara Fredag!

Som rubriken lyder så är det fredag och det är väl en av de bästa dagarna på hela veckan kan jag tycka, speciellt när jag som denna slutar kl 13 :)
Därför:

* Man känner pirret i kroppen redan på torsdagkvällen att det är sista dagen kvar att jobba
* Man orkar upp ur sängen på fredagmorgonen för att man vet att det snart är helg och ledigt!
* Det är alltid mycket lugnare på jobbet och man kan göra lite som man vill
* Det är en underbar känsla att åka hem från jobbet och veta att man har en hel helg framför sig (som oftast försvinner i en rasande fart..)
* och så sist men inte minst, Jag älskar Jontes och mina Pizzafredagar :)

Det gick superbra på Tomas träningen igår och jag gjorde nog den bästa banhoppningsrundan någonsin! Jag har till och med bevis på det för pappa filmade den fina rundan! Nu ska jag bara leta fram kablar och sladdar så att jag kan föra över det till datorn. Tomas var ridsugen igår och hade tagit med sig ridhjälmen så han satt upp på Chili och red ett tag, han behövde bara rida i en kvart så blev hästen superfin.. då känner man ju sig sådär lagom dålig.. hehe.. Men Tomas är ju så proffisionell och rider ett tiotal hästar varje dag så det är väl inte så konstigt att hästarna går fint med honom på ryggen. Det var riktigt häftigt att se faktiskt och målet nu är att Chili ska bli ett dragspel istället för en långtradare!

Nu ska jag bege mig till systembolaget för att inhandla lite alkholhaltiga drycker till morgondagens lilla partaj! Fortsättningen följer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0