GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN ÄLSKLING!

Idag 6 Maj fyller Jonte 24 år. Eftersom jag hade sovmorgon imorse så sjöng jag "ja må han leva" med morgonröst i telefonen istället för tårta på sängen, Jag hoppas att det också gick bra!
Vi har firat med middag och presenter tillsammans på kvällen. Jag hade köpt lite av varje, det bästa till den bästa!

En snygg sommar t-shirt
halsband, armband och en keps

och Jonte blev såå glad :) Senare på kvällen kom Hasse, Lotta, Lisa och Viktor med sambo och firade och goffade tårta och annat smaskigt som vi bjöd på! Jag hoppas att din dag har varit till belåtenhet älskling, I love you <3

Födelsedagsbarnet, stekig!!


Det har varit tre stressiga dagar på jobbet så jag ser fram emot min tidiga torsdag imorgon! Då blir det lite lunch och mys hemma hos mamma och sen stallet på det! Sen har vädergubbarna lovat fint väder i helgen så då kan man härda ut två dagar till för att sen avnjuta en skön helg i solen!

Nu väntar sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0