Regn, förkyld, sysslolös...

... Det blev inget APmöte för mig igår och inget jobb heller för den delen. Jag fick ringa och sjukanmäla mig då jag totalt tappat rösten. Dom skrattade åt mig på jobbet igår när jag ringde och försökte kraxa fram att jag tappat rösten och var tvungen att vara hemma :(

Jag har försökt med varmt te, halstabletter och att inte prata så mycket.. men än så länge tycks det inte ha hjälpt.. Är det meningen att man ska behöva gå runt och låta såhär i slutet på maj??
Man tröttnar ganska fort på att gå hemma när man rastlös som jag är gått hemma en hel dag.

Igår ägnade jag dagen åt att:

*baka en sockerkaka

*Ordna med inbjudningar
på facebook till min födelsedagfest!

*Ladda ner massa bra musik

*Hämta brorsan i Nyby och åka till ÖB och Plantagen

*Handla mat med Jonte

Så det finns en hel del att sysselsätta sig med när man är hemma och är sjuk om man bara vill!

Idag regnar det och det känns inte så dumt att vara hemma och pyssla och dona faktiskt, fast än så länge så har jag inte lyft ett finger... Men om det går som planerat så ska jag försöka att:

* Göra en rejäl rakning av ben och annat!

* Måla naglar

*Fixa med sånt som behövs här hemma

* Åka på Tomasträningen ikväll och rida så gott jag kan

Jag tänkte vara hemma imorgon också eftersom jag fortfarande är riktigt hes och pratar som om jag vore i målbrottet... men det känns lite sådär att det är min tidiga fredag som jag går miste om...
Imorgonkväll är det planerat att gå på After Work på Flustret med tjejerna så jag hoppas för allt i världen att min röst kommer tillbaka, så att folk hör vad jag säger åtminstone!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0