Fullspäckat schema!

Chili har varit jättefin hela veckan och jag har varierat min ridning mycket:




Måndag: Dressyr

Tisdag: Markarbete/lätt hoppning

Onsdag: VILA

Torsdag: Hoppträning på Jälla

Fredag: Longering

Lördag: Uteritt

Söndag: Framskrittning ute c:a 15 min, därefter lösgörande arbete i ridhuset


Idag har jag och mamma varit på Acka och tittat på hästtävling. Man hinner aldrig sitta i lugn och ro och bara titta när man tävlar själv så det var roligt att få vara åskådare för en gångs skull. Träffade lite bekanta, fikade och tittade på fina hästar, kalla mig hästnörd men det är ju mitt liv! På kvällen har jag tittat på innebandymatch i allianshallen tillsammans med Emma och Hagunda vann efter en spännande match. Jonte har jag dessvärre inte hunnit träffa mycket alls då helgen bara försvann i ett nafs :( Så det känns lite tråkigt.... Imorgon är det måndag igen....

Kommentarer
Postat av: Karin Arhamn

Ja, men det var kul att se :D Hittade din sida på Emmas blogg och kikade in :D



Jo jag har haft vissa uppehåll men nu är jag igång igen, och håller på och sätter igång pappa häst :D

Vad gör du nu för tiden? Bortsett från rider :D

2009-11-16 @ 20:44:52
URL: http://arhamn.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0