Hjälp

SNÄLLA, Gör så att Chili blir bra nu. Det skär i mitt hjärta varje dag jag är i stallet och ser hans utslag som bara blir värre och värre, och det är så fruktansvärt frustrerande att känna sig så maktslös att man inte kan hjälpa honom. Imorgon kommer veterinären och då ska vi be på våra bara knän att han får något mot klådan och att vi kommer fram till vad han är allergisk mot för nu orkar jag inte se honom såhär längre.... Jag vill att min älskade häst ska bli bra!


                                                I LOVE YOU <3
                           

Kommentarer
Postat av: Johanna

När jag hade häst fick han utslag på ryggen som var som små knottror. Det var någon slags obalans i kroppen så veterinären sa åt oss att ge honom jäst. Tänkte om det var samma. Hoppas det ordnar sig.

2009-11-27 @ 22:52:48
Postat av: Emma

men huuuuua...vad va det för något?

2009-12-09 @ 20:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0