Mitt-i-veckan-mys :)

Vi är nu inne i den absolut tråkigaste och mörkaste månaden på hela året-November....
Man blir lätt trött, deprimerad och less på allting...men det är tyvär något man bara måste ta sig igenom, så därför har jag kommit på det här med "Mitt i veckan mys". Det krävs så lite för att lätta upp tillvaron denna mörka tid som vi har framför oss. Och man behöver ha saker att se fram emot hela tiden, om det nu är att hyra en film, äta en god middag eller gå på bio. Så idag efter jobbet träffade jag Linnea på stan och vi gick och strosade i lite affärer först. Sen åt vi varsin sallad på cupido medans vi surrade om allt möjligt och helt plötsligt tittade vi till på klockan och upptäckte att den var 18.45 och att affärerna stänger kl 19. Så fort går tiden när man har roligt och jag känner mig mycket gladare nu! Jonte är i österbybruk och spelar innebandymatch ikväll så jag tillbringar onsdagkvällen i min ensamhet men är ganska nöjd och belåten med dagen ändå! Imorgon är det Tomasträning :)

Andra mysiga saker jag har planerat in härnäst för att liva upp tillvaron lite är:





Kolla hästtävling med mamma i helgen

Bio med Jonte, Kalle, Emma och ev Linnea den 28/11 (Luftslottet som sprängdes)

"Första advent mys" med glögg och pepparkakor för mina och Jontes föräldrar här hemma

En heldag med Jonte i Stockholm, julhandling+middag!

Och en hel del mysiga hemmakvällar med film och godis!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag längtar tills vi ska se filmen :)

2009-11-11 @ 20:46:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0