Tung vecka...

Ush vilken vecka jag har haft.... Jag har varit allmänt omotiverad till allt och inte alls känt mig på humör... därför fick Chili lite vilovecka eftersom jag inte har orkat med att vara lika "ambitiös" som jag brukar. Jag red lite dressyr i måndags och sen i tisdags kom veterinären+ 4 veterinärassistenter i gröna rockar och gummistövlar och tog en massa olika prover på hans märkliga utslag. Efter det förvsann min motivation och han fick bli longerad några dagar och lite vila i veckan, det blev nog bäst för oss båda. Nästa vecka ska jag förska ta tag i mitt liv igen!

Efter en hård vecka passade det alldeles utmärkt med lite After Work på Flustret  så jag, Jonte, Kalle, Emma och Peppe drog dit igår och käkade gratis mat och drack cider/öl, precis vad jag behövde! Det var tydligen årets sista After Work för i år så det var mycket folk. Vi hade en väldigt trevlig kväll måste jag säga men eftersom grabbarna skulle upp mitt i natten för att åka till Umeå och spela innebandy så skippade vi buggen den här gången och drog oss hem i hyffsad tid, men nästa gång slipper ni inte undan!
Nu ska jag åka ut till Björklinge och passa på att ta en ridtur i solen, underbart.

                           Emma <3 Kalle



                        Jonte <3 Ida



 Linn, Sandra.J och Sanna rockade loss vid bordet bakom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0