After Work!

Igår tillbringade jag fredagkvällen på Flurran :) After Work here we come! Det var meningen att Jonte och 2 polare till honom också skulle haka på men då dom bangade ur i sista sekund så blev det en kväll med tjejerna istället! Jag mötte upp Linnea strax efter 18 och då var Sanna, Frida och Sandra. P redan där. Vi käkade gratis mat och drack cider/vin till ett glatt liveband som spelade! Sanna och Frida drog vidare till BJ efter ett tag men jag och Linnea stannade kvar och släppte loss längst framme vid scenen tillsammans med 40+arna, men vem bryr sig :) Vi hade galet roligt och det är nog bara vi som kan göra nåt sånt! Jonte hämtade upp mig med taxi efter avslutad kväll då saaben fuckat ur och vägrat starta... Hoppas den blir glad snart och att det inte är något stort fel... Idag har man rinnsnuva och extrem huvudvärk (som till viss del är självförvållad..) Jag sov till 11.30 och har ägnat dagen åt att strosa omkring i morgonrock och knapra ipren! Jag hoppas inte att det är någon förkylning som är på gång för senast häromdagen gick jag runt och sa att det är så skönt att jag har klarat hela hösten utan att vara sjuk..

                                <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0