Mina älsklingar!

Mitt nyinköpta gosiga fårskinn

                    OCH

Min skadade sambo som stukat sin lilla fot...

                           <3
Imorse var jag uppe med tuppen för att åka och fixa stallet på morgonen. Eller egentligen vaknade jag 5 minuter innan alarmet skulle ringa av ett sms från Sanna där det stog:  
Hej darling! Hade glömt att det är röd dag idag, d.v.s systemet är stängt. Har du en flaska vitt mousserande vin jag kan köpa av dig? Jag svarade att jag hade en flska vin hemma men att jag nog skulle ha den själv om det blev fest... Sen brummade jag iväg till stallet och gjorde alla sysslor och red ut till travbanan och galopperade med Lisa,mysigt! Sen åkte jag hem igen, hoppade in i duschen och svidade om för att åka iväg och shoppa lite med Jonte. Hans fot börjar sakta men säkert att bli lite gladare och han kan iallafall skippa raggsockan och kryckorna! Första stopp blev Ikea där vi köpte en byrå och en fårskinnsmatta som jag förälskat mig i! Den ligger nu så fint på vardagsrumsgolvet och jag kan inte låta bli att gosa med den då och då! Vi passade på att fylla magarna med lite mat när vi ändå var på Ikea och sen åkte vi vidare till Gränby centrum för att kika lite där och köpa chips, läsk och lösviktsgodis för 3,90, goffisar...  Tidigare i veckan var jag sugen på att festa lite idag men efter lite snack med de andra så verkade ingen särskilt taggad så jag och Linnea bestämde att köra hemmakväll istället. Blir nog en Johan Falk film i soffan tillsammans med allt godis vi köpt istället :) Igårkväll var jag hemma hos Linn på lite tacos + idolmys med några av tjejerna så jag känner mig ganska nöjd ändå efter lite skvaller och skratt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0