20 sept-Raderad!

Söndagen den 20/9 har jag nu raderat ur mitt liv och efter mycket om och men lagt bakom mig... Jag har aldrig någonsin ridit så dåligt på en tävling men det är svårt att förklara för den som inte är drabbad och insatt hur det känns när man får riktig prestationsångest. Ibland blir det bara för mycket på samma gång och då låser sig allt mentalt och det blir bara pannkaka av alltihop, och efteråt känns det bara som att man vill skjuta sig själv eller nåt... Men efter regn kommer solsken, Och vi tar nya tag inför kommande helg!

Ikväll har jag ridit i skogen med Lisa och det var precis vad jag behövde, rensa tankarna och bli den där glada Ida igen. 

-Ta vara på alla bra dagar då allt känns fantastiskt, för ibland kommer dagar man bara vill radera och snabbt glömma bort-

För övrigt så har helgen varit bra och "Flickan som lekte med elden" som vi såg på Bio i fredags var riktigt spännande och jag är så grymt imponerad av Noomi Rapace som spelar huvudrollen i filmen, hon är så jäkla häftig! Nu är det väl bara för mig att sätta igång och läsa den extremt tjocka boken "Luftslottet som sprängdes" som är den sista innan filmen kommer på bio!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0