FREDAG <3

- Det är dags för fredagsmys, om det så är det sista jag gör, nu är det fredagsmys, hoppas inte föräldrarna stör. Nu är det slut på veckan och det är dags för fredagsmyyyyys-


Jag hade min tidiga fredag på jobbet den här veckan och slutade kl 13 idag, så jag åkte hem i lugn och ro för att sätta mig här och blogga lite! Ikväll ska jag, Jonte, Emma och Kalle gå på premiären av "Flickan som lekte med elden" och det ska bli såå spännande att se den. Jag har förfäntansfullt ända sen jag såg "Män som hatar kvinnor" väntat på att få se film nummer 2 så Emma bokade biljetter till oss redan i måndags! Jag håller på att läsa boken "Flickan som lekte med elden" och har några sidor kvar innan den är utläst så jag ska ägna eftermiddagen åt att ligga i sängen och läsa klart den! Vi ska träffa Emma och Kalle nere på stan runt 19 för att käka lite mat tillsammans innan bion, ska bli såå mysigt!

Igår var det Tomas Hammar träning på Jälla och det gick så himla bra!!! Chili var helt fantastisk och fick sånnadär språng som man bara älskar (känner det i min rygg idag...) Vi hoppade en ganska teknisk och svår bana och efter att jag hade hoppat banan färdigt fick jag sitta och rulla över ett räcke som var c:a 135 för att Chili skulle få jobba och ta i lite extra och han kändes superfin! Jag hoppas han förstår hur mycket jag älskar honom!

Du är en klippa Chili!
            <3

         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0