Mycket att göra

En dag i veckan brukar jag låta Chili få vila och den här veckan blev det torsdag som min trogna pappa fick åka till stallet och utföra diverse stallsysslor och ta hand om Chili. Jag har istället försökt att hinna med allt som jag inte hinner göra annars i veckorna vilket idag blev att hämta upp och vika all tvätt från tvättstugan, laga soppa och pannkakor som jag och Jonte åt till middag innan han åkte iväg på träning för att sen ta en kvällspriomenad med Emma. Det kanske inte låter som jättemycket saker men det är ändå en del som ska hinnas med när man har en hästfri dag. Jag och Emma tog oss bort till Röbo där vi samtidigt som vi promenerade planerade in lördagen då vi ska ha lite tjejmiddag eftersom "karlarna" är borta. Jonte åker med innebandylaget till Köping imorgon och blir borta hela helgen så vi får väl ha söndagsmys istället för fredagsmys. Jag ska tillbringa fredagkvällen hemma hos mamma och pappa och eftersom vi ska släppa ut hästar på lördagmorgon så sover jag över där. Jag ska även träna dressyr på lördag kl 11 så det blir ingen sovmorgon då inte....

Idag har vi haft fotografering med alla barnen på jobbet och man fick piffa upp sig lite extra dagen till ära så att man skulle fastna på bild! Vi har även haft föräldrafika så efter en fullspäckad dag och kväll är det skönt med fredag och en hel helg framför sig!

  Kommer sakna dig älskling...

                                       <3

-
Dagens roligaste kommentar var när en kollega kallade en utländsk vikarie för "Sjaltjottarfräs"-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0