Namnsdag ;)


                          


Idag den 14 september är det Ida och min namnsdag! Mamma och mormor är lika gulliga varje år och köper namnsdagspresent åt mig fast jag är 23 år! Fick jättesöta Hello Kittytrosor med matchande strumpor, när ska jag växa upp och bli stor? Jonte är sjuk och har varit hemma från jobbet idag med influensliknande symtom så jag hoppas för allt i världen inte att det är svininfluensan han har dragit hem... Det är ju svårt att hålla sig borta och inte krama och pussa på varandra när man bor ihop så om jag blir smittad så borde jag blivit det nu. Jag hade iallafall inga förhoppningar att han skulle komma ihåg min namnsdag men förvarnade sådär lite lagom dagen före och idag när jag kom hem från jobbet så hade han dukat fram Grodbakelser och köpt en jättefin växt från Spira! Då blir man alldeles rörd! Jag har även fått några sms från vänner som kommit ihåg mig, vill bara säga att ni är supersöta! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter som du har haft en riktigt bra namnsdag :) Det är så det ska vara!! Och stor behöver man aldig bli när det gäller sånna saker.. :)

2009-09-15 @ 21:06:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0