Relax!

Idag kände jag att jag behövde varva ner och dra ner på tempot lite. Som ni säkert vet så är jag en ganska stressad person som har svårt att coola ner och ta det lugnt.. Det är jag alldeles för rastlös för. Men för att man ska orka med livet och den mörka tiden som är på ingång så behöver alla människor lite relax ibland! Jag åkte hem till Sanna efter jobbet och blev bjuden på te och kanelbulle under tiden som vi uppdaterade oss med senaste nytt. Jag fick nästan skämmas när jag fick tänka till vilket nummer hon bodde på för att jag inte hade varit där sen i maj :( Efter fikastunden kom Jonte förbi och hämtade upp mig och vi åkte vidare till Gränby centrum för att handla lite drickbart inför helgen och lite mat. Det vankas fest hos Sandra på lördag och den här gången var jag ute i god tid med att köpa alkohol! Väl hemma igen så fyllde vi badkaret fullt med varmt vatten och massa badskum och hoppade i, otroligt skönt och avkopplande och något vi borde göra mycket oftare! Sen har vi ätit soppa och pannkakor som numera har blivit en onsdagstradition istället för en torsdagstradition men vi gillar att ligga steget före och inte göra som alla andra! Mamma fick äran att rida Chili idag medans jag har haft det mysigt och tagit hand om kropp och själv-Välbehövligt!
Chili fick massage av Emelie i söndags och han har känts mycket bättre nu i veckan. Hösten är ju inte hans bästa period som jag minns sen tidigare år, så man får smöra och pyssla om honom lite extra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0