Tacokväll!

Igår styrde vi brudar lite tacokväll hemma hos Emma! Mysigt att passa på att umgås med sina tjejkompisar ibland och prata om sånt där som bara tjejer kan :) Jag och Emma åkte till Gränby centrum på eftermiddagen för att inhandla det vi behövde inför kvällen vilket blev en massa tacogrejer, chips, dip och godis.
Sen dukade vi upp i vardagsrummet och tog fram en flaska vin som jag och Emma delade på, vuxenpoäng för mig! Linnea och Malin dök upp under kvällen och vi spelade ett jätteroligt spel och drack mer vin tillsammans!
Jag har även prövat på "Guitar Hero" vilket inte var helt lätt, jag hade fullt sjå att hålla rätt på vilka knappar på gittaren jag skulle trycka på. Vi kom fram till att kulturantten som ägde rum denna kväll inte var något att se och ingen hade varken ork eller lust att åka ner på stan för att trängas bland fulla tonåringar så var och en gick hem till sitt efter en jättemysig tjejkväll! Jag somnade på stört trots att det var tomt i sängen utan Jonte ooch vaknade kl 12 idag av ett sms från honom som berättade att dom redan var påväg hem! Jag for upp och började städa och byta gardiner som jag hade planerat! Nu ligger älsklingen utslagen i soffan efter en innabandyhelg i "En annan del av Köping" hehe :) Mamma ringde nyss och berättade att det vankades nybakad kladdkaka i Björklinge så jag ska bege mig dit och fika lite och sen åka till stallet och hoppa lite med Chili. Ska tänka ut någon bra övning jag kan göra. Han borde vara lösgjord och fin efter gårdagens nyttiga dressyrträning.


Mysig kväll med tjejerna!





Kommentarer
Postat av: Emma

Ja vi hade en riktig mysig kväll :) Det får vi göra om!! Hoppas träningen går bra ikväll med Chili. Kraaam

2009-09-13 @ 16:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0