Aprilväder....

Jag trotsade vädret idag och red ut på Chili, bäst att passa på tänkte jag eftersom det ryktas om att bli riktigt skitväder till helgen :( tråkigt när man är ledig... men det är väl typiskt aprilväder och bara att gilla läget, man har ju njutit så länge det varade fram till idag iallafall. Chili var pigg och glad iallafall och flyger fram i finaste mellantraven när vi är ute :) Jonte har kommit hem igen och vi ska ta en mysdag tillsammans imorgonkväll och klurar på om vi ska gå på bio eller hitta på något annat mysigt, får se vad det blir. Det enda positiva med att Jonte är borta är att jag kan nyttja bilen hur mycket jag vill :) Dags för mig att köpa en egen....Apropå bilar så har vi kollat på "Sveriges värsta bilförare" och skrattat ihjäl oss åt hur folk kör! Ska ta en dusch nu och vara lite social, skönt med fredag imorrn!

                                                            <3
                              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0