Återhämtar mig....

2 timmar efter att jag skrivit söndagens blogginlägg stod jag på huk framför toaletten och tokspydde, och så höll det på fram till sju på måndagmorgon... VÄLKOMMEN förbannade magsjuka... Jag vet inte om det var något med påskmaten eftersom det kom väldigt plötsligt efter att vi kommit hem från middagen i Vänge.. hursomhelst så har jag iallafall lyckats fått ur mig allt jag har och min mage har praktiskt taget vänt sig inåt... Jag hatar att vara magsjuk! Ringde jobbet och sjukanmälde mig imorse men jag har faktiskt orkat tagit en dusch, fått i mig te och en macka och borstat gaddarna här under dagen så idag känner man sig lite fräschare iallafall! Lisa har lovat att tömköra Chili idag eftersom jag inte har någon kraft att rida så jag hoppas att MR häst sköter sig! Nu ska jag försöka palvra mig iväg till konsum för att köpa skorpor, te och piggelin, Magsjukemedicin när den är som bäst :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0