AW!

När man har legat sjuk några dagar och haft allmänt tråkigt så känner man ett stort behov av att träffa sina vänner när man får orken tillbaka igen så igår styrde vi lite After Work på Flurran och jag fick träffa Emma som jag inte sett röken av på jättelänge, även Malin som jag inte träffat på evigheter hakade på så vi frossade tacobuffe och svängde loss till "marmeladorkestern" tillsammans med brorsan och övriga, Säg Oh aa marmelad säg Oh aa marmelad! Vi buggade loss så att barbord och glas flög och kvällen blev lite halvvild och det slutade med att den spårade ur lite och att vi hamnade på O'connors.... Nu får det nog bli lugnt ett par helger.... Idag är det riktigt gråväder ute så jag och Jonte åkte till Savoy och köpte färska frallor och kanelbullar som vi åt till frukost hemma med tända ljus, sen tog vi ett varmt bad och nu kan dagen börja! Jag ska åka ut till Björklinge i eftermiddag där jag kommer tillbringa natten för att träna dressyr imorgonbitti och sen agera funktionär på BRF:s tävling på Jälla. Morgondagen blir fullspäckad.












Kommentarer
Postat av: Emma P

Tack Ida för en roligt fredagkväll!! Kram

2010-04-11 @ 07:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0