Ensam hemma


            


Jonte har ju som sagt åkt till Enköping på utbildning och kommer hem imorgonkväll så plättar och rulltårta blev min räddning för att tillbringa onsdagskvällen själv! Jag har varit i stallet i stort sett hela kvällen då var sak tar sin tid, men jag vill inte stressa när jag är där så jag tar god tid på mej :) Chili var superfin att rida idag så det kändes kul, kanske gjorde det susen med söndagens genomkörare? Jag hoppas det håller i sig iallafall. Kom hem precis lagom till Andra Avenyn och där satt jag i soffan med min tallrik överfull av plättar med jordgubbssylt och grädde , ibland får man lyxa till det! Funderar på att ta lite sovmorgon och ta bilen till jobbet imorgon....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0