Fit for fight!


                    


Nu börjar man få tillbaka färgen i lejban igen! Jag har varit hemma och glott på en gammal Beckfilm som jag lyckts rota fram bland dvdfilmerna, ätit potatisbullar och druckit jordgubbste.... Man börjar bli en aning rastlös av att vara hemma nu så imorgon är det back to work igen! Det blir lite lagom att komma tillbaka på en fredag och min korta fredag dessutom, alldeles perfekt :) Kommer däremot kännas helskumt att bara jobba en dag.. menmen... Har varit i stallet en sväng på kvällen och ridit lite markarbete på Chili, han kändes fin och lösgjord idag och jag hade mera ork. Vi har även letat som galningar i Chilis hage efter en död katt som mamma tycktes hitta igår när hon mockade där men idag fanns det inga spår hur mycket vi än grävde.. så antingen såg mamma i syne eller så har något djur släpat iväg med det, äckligt iallafall... Nej, om man skulle ta och blanda iordning sig en smothie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0