Födelsedagsparty igen!

Igår var det dags för lite födelsedagsfest igen, den här gången skulle Sofia firas hemma hos Franci i Ekeby. Eftersom jag var ledig igår ägnade jag förmiddagen åt att storstäda hela lägenheten så nu är det vårfint här hemma med nya gardiner och påsklijor på köksbordet, känns skönt! Jonte agerade privatchaufför och skjutsade mig och Linnea till festen på kvällen. Där umgicks vi och drack diverse drickbart tills det var dags att hoppa in i en taxi för att ta oss ner till Flurran :) Där var det fritt inträde ikväll och sånt gillar vi ju såklart! Mötte upp Kenny och två kompisar till honom som hakade på och tillsammans shakade vi loss till gamla godingar natten lång så att det värkte i fötter och rygg när vi skulle gå hem.... Tack för ännu en rolig kväll mina vänner <3
Idag väntar påskmiddag hos mamma och pappa :)

   Grattis Sofia!





  Trion!



 mmmm choklaaaaad!



  Skål på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0