Fredagsmys i Björklinge!

Igår åkte jag direkt ut till Björklinge efter jobbet (eller jag gjorde ett stopp på systemet en snabbis först för att köpa lite cider till lördagen.) Jag tog en mysig ridtur till travbanan med Chili, kändes lagom ansträngande för oss båda efter torsdagens hoppträning. När vi var klara i stallet åkte jag och pappa upp till Hemköp i Björklinge och köpte en massa fredagsgott. På begäran från mig hade pappa fått i uppgift att baka pizza eftersom jag skulle sova kvar, det är han så bra på :) Så när mamma kom hem från jobbet vid 21 så åt vi pizza, pratade och hade det mysigt, det är Fredagsmys i Björklinge det! Sen på lördagen går man upp vid 9, äter frukost och åker till stallet :) Eftermiddagen har jag tillbringat på Hööks och Gränby centrum, också tillsammans med mamma och pappa, så jag har faktiskt haft fullt upp! Letar efter en ridjacka men då jag fått för mig att jag vill ha en lite "bättre och finare" så åkte vi till Sporren också men dom stängde kl 15 så vi hann inte in... Blev iallafall en fin ridtröja, t-shirt och ridhandskar från Hööks. Nu är jag hemma i lägenheten igen och ska börja förbereda mig inför lite partaj hemma hos Kenny ikväll! Ska bli kul!


Duktiga pappa bakar godaste pizzan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0